Van strategie naar creatie, activatie en conversie. Van merk, marketing, naar creatie en uitvoering met aantoonbaar resultaat van onze samenwerking. Zij gingen je voor in de merkreis samen met Henceforth:
Pathé heeft Henceforth de vraag gesteld om een advies uit te brengen m.b.t. de positionering en het optimaliseren van de communicatie t.b.v. de drie lokale en regionale vestigingen van Pathé in Arnhem, Nijmegen en Ede. Hier is de campagne ‘Events komen tot leven bij… Pathé’ uitgerold. Deze regionale campagne is zodanig ingericht dat deze naadloos aansluit bij de ingestelde corporate communicatie en ingezet kan worden als belangrijke drager voor Pathé Business landelijk.
Samen met Pearle Opticiens Nederland en Pearle Opticiens Velp ontwikkelde Henceforth een lokale campagne voor de vestiging in Velp. Doelstelling: versterken van de lokale naamsbekendheid en het creëren van traffic t.b.v. van de vestiging in Velp. Het thema ‘Goed zicht op Velp’ is de drager van deze campagne met een krachtige Call-to-action.
Online en offline wervingsactie om meer studenten te interesseren voor een opleiding bij HVHL. Met een score van 11% verbetering ten opzichte van het jaar daarvoor, kunnen we spreken van een succesvolle campagne die van Hall Larenstein opnieuw heeft neergezet als meest groene opleiding van Nederland.
Henceforth heeft een studenten ‘welzijnplan’ ontwikkeld om studenten betrokken te houden bij de opleiding. De campagne betrof een grote hoodie-actie om eenheid te creëren tussen personeel en studenten. Dit was een doorontwikkeling van het brandingsconcept “Building your world”.
In opdracht van Jobstap, een landelijke (re-)integratie- en jobcoachorganisatie, hebben we diverse communicatiemiddelen mogen ontwikkelen, waaronder banieren ter gebruik voor de inrichting van de 18 vestigingen door heel Nederland.
Henceforth mocht een nieuwe huisstijl en nieuw logo ontwikkelen voor dit interieurontwerpbureau.
Een Europees initiatief voor de herdenking van 75 jaar bevrijding, onderdeel van de Liberation Route. We mochten onder andere de huisstijl ontwikkelen en de website.
Voor restaurant FortVier hebben we een social media campagne opgezet die gericht was op employer branding.
Shelf is ontwikkeld door onze vrienden van Whale. Shelf omvat een zogenoemde ‘asset tagging’ app. Asset tags zijn stickers die op elektronische apparatuur en andere bezittingen worden geplakt om ze te identificeren, registreren en traceren. Whale vroeg ons het logo en de huisstijl te ontwikkelen. Uiteindelijk is er een fris logo opgeleverd dat ook geanimeerd kan worden. Henceforth zal zich verder ontfermen over de ontwikkeling van de verpakkingen en de opzet van een social media campagne.
Via een social media campagne hielpen wij Cirque de la Liberté de naamsbekendheid te vergroten en de kaartverkoop te stimuleren.