CREATIE


Wat zeg je en wat zien anderen van je? Beelden vormen een deel van je identiteit. Ook als het om je organisatie gaat. Design bestaat uit al die beelden samen. Uit beeld waarover goed is nagedacht. Van logo tot visual identity of van huisstijl tot magazine, sjabloon of infographic.

 

Visuele identiteit
Design brengt je identiteit visueel tot leven en het vergroot je economische slagkracht. Maar wat maakt die identiteit? De kunst is je kracht en het onderscheid in de markt te vinden en ‘smoel’ te geven. Een mooie opgave voor onze ‘design thinkers’.
Huisstijl
Je visuele identiteit krijgt houvast in je huisstijl. Niet als keurslijf, maar als hulpstructuur. Het helpt om je uitingen te stroomlijnen en je verhaal te vertellen. Op een eenduidige manier. Je logo vormt het hart. Het vertelt in één beeld waar je voor staat.

 

De instrumentele waarde
Met design zijn mensen snel en adequaat te informeren. Denk aan graphics, video’s of animaties. Maar ook een campagne die gericht is op conversie, is pas succesvol als het beeld de doelgroep ‘leidt’ en één geheel vormt met de tekst.
Content & Creatie
Bij een personeelsblad, relatiemagazine of een speciale uitgave komt alles samen. Door samenhang met de merkwaarden en balans tussen tekst, beeld en vormgeving maak je impact. Dit zorgt voor het binden van je doelgroep aan je merk.

 

Interaction design
Interaction design is vormgeven met een extra dimensie, waarbij gebruiksvriendelijkheid voorop staat. Design voor online vraagt kennis van ICT-technologie, interactieve structuren maar vooral: menselijke voorkeuren en (online) gedrag.
3D & signing
Uitdagingen voor design liggen niet alleen op het platte vlak. De inrichting van gebouwen, de omgeving ervan of een beursdeelname vragen creativiteit en technisch inzicht om de huisstijl te kunnen vertalen. 3D en signing helpen hier bij.

Contact | HenceForth